RedBubble

viernes, 10 de abril de 2020

Ameno

Era
Música y Letras: Eric Levi y Guy Protheroe


Dori me,
interimo adapare dori me.
Ameno, ameno, latire,
latire mo.
Dori me.

Ameno, oma nare imperavi ameno.
Dimere, dimere, mantiro,
mantire mo.
Ameno.

(Oma nare imperavi emu nare, ameno)
(Oma nare imperavi emu nare)
(Ameno)
Ameno do re-.
Ameno dori me.
Ameno dori me.
Ameno do-.
Dori me reo.
Ameno dori me.
Ameno dori me.
Dori me a-.

Ameno.

Ameno.

Ameno, oma nare imperavi ameno.
Dimere, dimere, mantiro,
mantire mo.
Ameno.

(Oma nare imperavi emu nare, ameno)
(Oma nare imperavi emu nare)
(Ameno)
Ameno do re-.
Ameno dori me.
Ameno dori me.
Ameno do-
Dori me reo.
Ameno dori me.
Ameno dori me.
Dori me a-.

Ameno.
Ameno.
Ameno dori me.
Ameno dori me.

Do-omine.
Do-omine.
Do-omine.
Do-omine.
Do-omine.
Do-omine.
Do-omine.
Do-omine.
Do-omine.

Ameno,
ameno dori-,
ameno dori me.
Ameno dori me.
Ameno do-.
Dori me reo.
Ameno dori me.
Ameno dori me.

Ameno.
Ameno.
Ameno.
Ameno dori me.
Ameno.
Ameno dori me.

No hay comentarios:

Publicar un comentario